ITSA – Dodatkowe usługi

Intelligent Technologies S.A. świadczy profesjonalne usługi operatorskie w obiektach biurowych. Własna infrastruktura teleinformatyczna oraz wieloletnie doświadczenie na rynku gwarantują najwyższą jakość usług, niezależność od pozostałych operatorów oraz elastyczne i bardzo korzystne ceny.

Pod operatorską opieką ITSA znajduje się wiele strategicznych obiektów stolicy, min.: Warszawskie Centrum Finansowe, University Business Center, International Business Center, North Gate, Platinium I II III, Wiśniowy Business Park, Trinity Park I, II, III, Warsaw TradeTower, Deloitte House, Zebra Tower, Zaułek Piękna, Catalina Office Center,  Mokotowska Square, R34 (BTA Office Building), Poleczki Business Park.

Najlepsza jakość operatorskich usług telekomunikacyjnych ITSA, gwarancja ich stabilności i bezpieczeństwo funkcjonowania oraz nieograniczone możliwości rozwoju to atuty biurowych obiektów współpracujących z ITSA – pewny i doświadczony Operator telekomunikacyjny w budynku uatrakcyjnia ofertę sprzedażową i zwiększa szansę pozyskania Najemców.

ITSA świadczy usługi kompleksowo – inwestuje w fabrycznie nową centralę telefoniczną, instaluje i konfiguruje ją, buduje przyłącza zewnętrzne sieci telekomunikacyjnej – węzły sieci internetowej i głosowej, oraz obsługuje każdą pojedynczą linię i aparat telefoniczny na biurku Klienta.

ITSA jako operator budynkowy, w pełni reprezentuje Właściciela obiektu w aspekcie szeroko rozumianych usług telekomunikacyjnych, jak również w kontaktach z operatorami zewnętrznymi, zapewniając umowy na wykorzystanie nieruchomości i jej wewnętrznej infrastruktury oraz prowadzenie dokumentacji technicznej dla Właściciela. ITSA jednocześnie służy radą i pomocą w wyborze najlepszego rozwiązania telekomunikacyjnego dla konkretnego Klienta/Najemcy.

Największą korzyścią dla potencjalnego Najemcy/Klienta jest możliwość otrzymania rozwiązania „POD KLUCZ”. ITSA operator budynkowy to przede wszystkim gwarancja kompleksowego rozwiązania dla nowoczesnego budynku biurowego.

Oprócz typowych usług operatorskich ITSA będąc importerem i przedstawicielem rozwiązań teleinformatycznych producenta Ericsson-LG zapewnia Klientom sprzęt w postaci central telefonicznych, jak również ich codzienną administrację i serwis. ITSA zainstaluje na potrzeby obsługi Najemców nowoczesną centralę telefoniczną oraz zestawi usługi wraz ze sprzętem końcowym i z wymaganą funkcjonalnością. Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna obiektu pozwoli na pełną kontrolę całego systemu i szybki czas reakcji oraz realizacji zleceń dotyczących zmian w konfiguracji systemu marki Ericsson-LG.

Korzyści dla Właściciela Budynku Biurowego oraz Najemców – to brak jednorazowych nakładów inwestycyjnych w system telekomunikacyjny oraz nakładów związanych z jego administracją i utrzymaniem. ITSA, jako właściciel systemu, zapewnia zasoby centralowe niezbędne przy zamówieniach nowych usług (linii telefonicznych, zapowiedzi, skrzynek głosowych), wszelkie naprawy, modernizacje, konserwacje systemu telekomunikacyjnego.

 

Korzyści

  • Reprezentowanie Właściciela i jego interesów w aspekcie świadczenia usług telekomunikacyjnych w obiekcie przed Najemcami i Operatorami telekomunikacyjnymi
  • Zarządzanie sieciami kablowymi oraz światłowodowymi wewnątrz i na zewnątrz budynku
  • Korzyści finansowe dla Właściciela z działalności operatora budynkowego
  • Operator budynkowy to rozwiązanie kompleksowe dla obiektu (pełna realizacja zaproponowanego rozwiązania leży po stronie ITSA)
  • Zapewnienie fabrycznie nowej centrali abonenckiej Ericsson-LG z bogatą funkcjonalnością i jej konfiguracja w celu zapewnienia Klientowi usług końcowych (linii abonenckich analogowych i systemowych wraz z aparatami oraz dodatkową funkcjonalnością zgodnie z zapotrzebowaniem poszczególnych Klientów)
  • Jako dystrybutor central Ericsson-LG zapewniamy preferencyjne warunki gwarancji oraz pełne wsparcie techniczne dotyczące obsługi systemu telekomunikacyjnego. Kompleksowa obsługa telekomunikacyjna obiektu zapewnia pełną kontrolę systemu i szybki czas reakcji i realizacji zleceń zgodnie z wymaganiami Klientów/Najemców
  • Możliwość natychmiastowej rozbudowy usług telekomunikacyjnych
  • Budowa węzła Internetowego
  • Budowa węzła głosowego
  • Udostępnianie szerokiej gamy przepływności łącz do sieci Internet (łącza symetryczne oraz asymetryczne)
  • Zakontraktowanie, kontrola i nadzór nad wszelkimi instalacjami innych Operatorów zewnętrznych
  • Zatwierdzanie projektów technicznych i dbanie o ich prawidłowość; prowadzenie dokumentacji teletechnicznej
  • Konkurencyjne stawki za połączenia telefoniczne
  • Bezkonkurencyjne warunki SLA (krótkie czasy reakcji)
  • Profesjonalna Opieka nad Klientem – dedykowany opiekun i bezpośredni kontakt z nim
  • Inżynierowie ITSA służą pomocą przy instalacji łączy internetowych poszczególnym Klientom, a prawidłowość działania usługi jest monitorowana 24 h na dobę
  • Zespół wykwalifikowanych specjalistów pozostających do dyspozycji Klienta
  • Całodobowy Dział Obsługi Klienta