Centra Handlowe

Szeroka gama produktów Intelligent Technologies S.A. (ITSA) oraz mnogość rozwiązań telekomunikacyjnych i teleinformatycznych jest idealną odpowiedzią na zapotrzebowania w tym zakresie Właścicieli Galerii Handlowych i Podmiotów Wielosklepowych.

Oferta ITSA dla Budynków o charakterze Galerii Handlowych obejmuje dostęp do rozwiązań teleinformatycznych w oparciu o infrastrukturę ITSA, bądź infrastrukturę Właściciela Budynku. W ramach usługi ITSA zapewnia sprzęt telekomunikacyjny dostosowany do potrzeb Inwestora oraz Najemców, w tym: linie abonenckie – telefoniczne, faksowe oraz dla terminali płatniczych, łącza cyfrowe do systemów abonenckich Klientów, rozwiązania Voice over IP (VoIP) oraz dostęp do sieci Internet.

ITSA rozumiejąc oczekiwania zarówno Właścicieli Galerii Handlowych, jak i potencjalnych Najemców, w ramach usługi oferuje pełne wsparcie techniczne dotyczące obsługi wybranego systemu telekomunikacyjnego, preferencyjne warunki gwarancji, bezkonkurencyjne warunki SLA (Service Level Agreement), a także całodobową pomoc Działu Obsługi Klienta.

ITSA jest liderem w implementacji technologii WIFI w budynkach biurowych ale także w miejscach użyteczności publicznej. W roku 2013 ITSA partneruje firmie Aforte Sp. z o.o. w dostarczaniu innowacyjnego rozwiązania WIFI w Galeriach Handlowych. Wszechstronny WIFI, w jednym zintegrowanym systemie w Centrum Handlowym, otwiera nowe możliwości zarówno dla Właścicieli Obiektu, jego Najemców oraz Klientów.

ITSA w Galerii Handlowej to niezaprzeczalne korzyści! Oferta dla Galerii Handlowych jest jedną z najbardziej konkurencyjnych na rynku, dzięki niej realizowane są cele wszystkich stron – nie tylko Właścicieli Obiektów, ale również Najemców oraz Klientów Galerii. Usługi ITSA podwyższają standard Obiektów.

Wśród największych zalet oferty ITSA są m.in.:

  • DOŚWIADCZENIE – ITSA, jako operator budynkowy posiada wieloletnie doświadczenie w sprawowaniu nadzoru i opieki nad pełną funkcjonalnością i niezawodnością rozbudowanych sieci telekomunikacyjnych dużych Galerii Handlowych. Obsługuje m.in. Centrum Handlowe Sadyba Best Mall, Centrum Handlowe Panorama oraz Carrefour Bemowo a w nich sklepy sieciowe m.in.: Empik, Kakadu, Ecco, Próchnik S.A., Organic Farma Zdrowia, Levi Store, Aldo, Mexx, Esprit, Millennium Bank, Salad Story, Subway, LPP Tex S.A., Witchenn S.A., Vistula Group S.A, Venezia, AD Line, Panda, Winiarnie LPDV, Glitter, Cukiernia Lukullus, Sfinks Polska, Carre  Blanc, Szmidt & Szmidt, DUKA, Cinema City  i wiele innych.
  • KOMPLEKSOWA USŁUGA / ROZWIĄZANIA „POD KLUCZ” – ITSA dostarcza kompleksowe usługi, począwszy od instalacji i konfiguracji nowej centrali telefonicznej, zbudowania węzła internetowego, aż po obsługę każdej pojedynczej linii i aparatu stojącego na biurku Klienta.
  • KORZYŚCI ORGANIZACYJNO – LOGISTYCZNE – współpraca z ITSA jako operatorem budynkowym oferującym kompleksowe rozwiązania telekomunikacyjne zwiększa szansę na wynajem powierzchni przez potencjalnych Najemców. Właściciel Budynku nie ponosi dodatkowych kosztów związanych z inwestowaniem w centralę telefoniczną obsługującą Najemców oraz inne urządzenia sieciowe, a także nie musi inwestować w okablowanie wewnątrzbudynkowe oraz przyłącze zewnętrzne. ITSA jako operator budynkowy w ramach usługi reprezentuje Właściciela obiektu w aspekcie szeroko rozumianych usług telekomunikacyjnych.

Wybór ITSA jako operatora i integratora telekomunikacyjnego w Galerii Handlowej to przede wszystkim komfort z gwarancji najwyższej jakości usług dla Właścicieli Obiektu oraz Najemców, comiesięczne przychody finansowe w ramach cyklowych raportów, a ponadto :

  • dedykowana centrala telefoniczna dla Galerii – zapewnienie linii telefonicznych pod terminal do kart płatniczych; fax, telefon, zgodnie z życzeniem poszczególnych Klientów;
  • możliwość budowy bądź przebudowy sieci, dopasowanie jej do ostatecznej aranżacji wnętrz lokalów;
  • doprowadzenie niezbędnej ilości gniazdek do każdego lokalu;
  • zapewnienie łącza internetowego o przepustowości dopasowanej do prowadzonej działalności;
  • umożliwienie bezpłatnych połączeń telefonicznych pomiędzy lokalami usługowymi, ochroną a biurem Zarządu Obiektu;
  • zapewnienie usług telekomunikacyjnych dla stanowisk „wysepkowych”;
  • zapewnienie dostępu do innowacyjnego WIFI;
  • zarządzanie infrastrukturą telekomunikacyjną w celu zapewnienia jej innym operatorom, mającym umowy ramowe z poszczególnymi sieciami handlowymi oraz dla optymalnego jej wykorzystania w sposób bezpieczny i zgodnie ze sztuką telekomunikacyjną.