ITSA PABX

Indywidualna i kompleksowa administracja centralą i infrastrukturą telefoniczną.

ITSA PABX jest usługą wsparcia serwisowego świadczoną Klientom posiadającym własną centralę – analogową, cyfrową lub hybrydową. Usługa obejmuje administrację i serwis centrali oraz infrastruktury telefonicznej. Niezależnie od marki sprzętów otaczamy opieką serwisową zarówno centralę jak i aparaty telefoniczne, bądź pozostałe elementy infrastruktury telefonicznej. ITSA PABX to pakiet zdalnych usług serwisowych opartych na szerokiej wiedzy, doświadczeniu  i zaangażowaniu oraz infrastrukturze ITSA.

Główne elementy oferty ITSA PABX to m.in.:

  • Zdalne zarządzanie centralą różnych producentów
  • Monitoring systemu
  • Diagnostyka i eliminacja usterek
  • Programowanie interfejsów bilingowych
  • Zarządzanie planami numeracyjnymi
  • Serwis urządzeń końcowych
  • Szkolenie użytkowników sprzętu
  • Rozbudowa systemu klienta w ramach jego możliwości
  • Doradztwo w zakresie optymalizacji systemu Klienta
  • Sporządzanie raportów billingowych
  • Krótki czas reakcji na zgłoszenia i realizacji dodatkowych zleceń
  • Bezpośredni kontakt z dedykowanym Opiekunem przez 24h

Pracownicy ITSA są wykwalifikowanymi oraz certyfikowanymi specjalistami, którzy utrzymują i administrują systemy różnych producentów zarówno w sieci ITSA jak i naszych Klientów.